I left it all behind..

"And never said goodbye"



Jag måste iväg. Jag känner det i hela kroppen. Jag måste vidare. Jag vill utvecklas. Jag vill leva. Där jag bor nu går det inte att gå all in. Här måste jag hålla tillbaka. Jag kan inte bli den jag vill vara.

Det är sjukt frustrerande. Jag har ett bra jobb. En snygg lägenhet. Men det funkar inte längre. Jag vet att jag vill mer i mitt liv. Och jag klan inte se det på sikt längre. Det måste hända någonting nu. Och nej. Det är inte bara att jag är trött på Perstorp. Jag vill ha mer. Jag vill ha äventyr. Kreativa utmaningar. Träffa vilsna själar. Snacka meningen med livet och diskutera religion. Jag är trött på att hålla tillbaka. Jag vill gå all in.

Men hur ska jag hitta vad jag vill göra? Var jag vill vara. Hur jag ska göra det. Det är det som är kruxet. Jag har ingen aning. Jag har inte den där drömmen som de flesta har. Att bli lärare eller brandman. Ni vet. De där yrkena man har i huvudet som liten knodd. Jag kan inte minnas att jag haft någon sådan dröm. Eller jo. Servitris kommer jag ihåg att jag ville bli. Men något säger mig att det finns mer än servitrisyrket i min väg..

Ja, detta har min vecka fram tills hit färgats av. Grubbel. Grubbel. Och lite mer grubbel.

All in är ingenting!
Love M.

Kommentera här: