It takes courage and control..

"But you start by letting go"



Varje år säger man olika saker man vill göra, uppleva, testa. Många av dessa saker stannar just där. Vid tanken. Vid snacket. Det är ytterst få saker vi verkligen tar tag i. För hur lätt är det inte att bara låta dagarna gå. Bara följa med. Gå till Jobbet. Lägga sig på soffan. Sova. Äta. Om och om igen. Men iår ska jag försöka beta av lite av alla saker man säger man vill göra. Så här kommer ett gäng olika saker som jag vill hitta på. En hel del random. Men så mycket kul! Lycka till till mig!

Festa i Köpenhamn - Springa tjejmilen - Baka bröd - Ha kuddkrig - Stå längst fram på konsert - Hångla i ösregn - Åka alla karuseller på Liseberg - Ha en alla hjärtans dag dejt - Basta och rulla mig i snö - Hoppa bungy jump - Lära mig laga bouillabaisse - Fika i Stockholm - Morgondopp i havet - Spela tennis - Åka snowboard - Fiska - Spara pengar - Bjuda på fika på mitt "secret hideout" - Spela gura - Dricka öl i London - Blogga - Annordna fest - Inreda klart lägenhetenGöra en långresa - Fotografera - Träffa nya människor - Stå på scen - Titta på utbildningar - Kramas - Överväga flytt - Dansa natten lång - Tvätta bilen the wet t-shirt way - Bjuda på smörgåstårta - Leva hälsosamt

And so on..
Love M.

Kommentarer:

1 Mändy!:

skriven

Shit vad jag älskar detta inlägget! JAG VILL OCKSÅ GÖRA ALLT DET (NÄSTAN)! Säg till om du vill ha sällskap i några aktiviteter ;)

2 mariemadelene.:

skriven

Haha, du är ju given! Speciellt är det dig jag har i tanken när det kommer till hångel i ösregn! ;)

Kommentera här: