She don't wanna love, she just wanna touch..

"She's got all the moves that make you give it up"



Jag har bestämt mig. - Jag ska börja dansa igen!

Det var idag när jag var ute på en fantastisk pw i det perfekta vädret som det verkligen slog mig. Jag måste börja dansa igen. Om jag tänker tillbaka till mina dansår så slår det mig hur lycklig jag var. Hur kul varje jag var. Varje pass. Alla skratt. All svett. Fy fan vad jag saknar det. Och vad är det för meningen med att sakna något som man faktiskt bara kan ta tag i?



Så finns det någon som är sugen på att joina? Jag tänker bilda en studiecirkel på abf (10 m från min dörr) där de har en lagom stor sal att utföra diverse moves i. Jag har ingen utbildning i dans. Har inte dansat halva livet. Bara ett par år under mina tonår. Då var det blandade stilar, något jag är sugen på nu med. En blandning av street, dancehall och reggae. Jag tänker att man slår på de bästa låtarna just nu, sätter ihop en enkel koreografi och bara kör järnet.

Ett pass innebär uppvärmning, lite styrka, stretching och en massa moves. How does that sound? Du har inget att förlora på att joina mer än att bli lite mer fit, ha lite roligare, få bättre kondis och klara movesen som gör dig till kung på dansgolvet! Att du dessutom kommer få bättre självförtroende och bli mer nöjd med din kropp är ju inte heller det något dåligt direkt.

Maila mig på [email protected] om du är intresserad eller redan har en grupp som man kan joina!

2012 är året då vi ska dansa fram!
Love M.

Kommentera här: