London calling..




JA! Jag har suktat efter min Londonresa på tok för länge nu. Så när jag såg möjligheten till att vara ledig hela helgen kring min födelsedag så var jag bara tvungen att kolla upp hur billiga flygresor jag kunde fixa! 59 pix visade sig kosta. Sick eller vad? Jag menar det kostar det typ att ta tåget till Helsingborg.. Och detta skulle kalaset kosta från Malmö till London. Plus avgifter, men de låg väl på någon tjugo så hårddra det till 100 spänn.. Men jag hade fortfarande ingen att åka med. Så där började nästa jakt. Och det har sett rätt mörkt ut nu ett tag. Men så igår kom det dära smset jag väntat på. Från Anna. "Madde, jag kan åka med dig till London!!" JA! Så nu har jag en reskompis! Rusade in på Ryanair för att se att de höjt priset.. Men bara från 59 till 93, det ska vi nog kunna överleva! Så ÄNTLIGEN blir min Londonresa av! Sist jag var där, var det december 07? Hrm. Så hanns det iaf inte med mer än att kolla race of champions & lite fotboll. Inte så bara. Men jag vill ju känna staden på pulsen. Leva. Åh vad underbart det ska bli! Fira den ack så oviktiga 22an. Glömma åldersnojan för London ett tag. Jag ryser bara jag tänker på det! Men ni som läser min oerhört intressanta blogg. Vill inte någon av er med?! Ni hör ju själva hur billigt det är. Och "the more the merrier"!

Och när jag nu tänkte lägga upp lite bilder från min senaste tur till staden så har alla bilder lägligt försvunnit! Grrao på den. Men ser det som ett tecken. Inte lönt att ha en massa gamla bilder kvar när jag snart ska dit och ta en massa sweet bilder. Wihoo.

You better watch out!
Love M.

Kommentera här: