I'm on the right track..

"Baby I was born this way"



Ja, om någon någonsin tvekat på hurvida äkta blondin jag varit så har man under de senaste veckorna fått sitt svar. Ja, jag är en äkta dum blondin. Hur snyggt det än är att färga sitt hår från blont till brunt så dyker det ganska snabbt upp ett problem. Utväxten. Hemska, tråkiga utväxten. På en brunett som färgar sitt hår blont är man van vid att det lyser mörkt i bottnen. Nästan så att det är lite snyggt. Men när en blondin färgar till brunt och utväxten kommer blir det allt annat än snyggt. Det blonda bildar en synvilla om att man tappat stora tussar av hår. Jo så hemskt är det. Men varför färgar jag inte det igen bara då? Sluta klaga typ. Jo jag kan inte färga det igen eftersom jag nu ska gå på den långa vägen tillbaka till min naturliga färg. Det tar ett halvår för att få det hyfsat ljust och upp mot ett år för att min egen blonda ton ska regera.. Dagens i-landsproblem!


Off to Saxat för att få lite ordning på kaoset nu!
Love M.

Kommentarer:

1 Stolpskottet:

skriven

Kör blond!:)

Kommentera här: