If everything could ever feel this real forever..

"If anything could ever be this good again"



Alla hjärtans dag. En dag då folk slänger ut massvis med pengar på fula blommor och rälig choklad. Misstolka mig inte. Jag gillar faktiskt den här töntiga dan. Det är en påminnelse om att vi måste ta vara på dem vi har kring oss. Visa hur mycket vi uppskattar dem. Krama om varandra. Däremot är jag trött på alla tävlingar om vem som köper finast present. Det känns så totalt fel. Det borde vara en dag vi hittar på saker ihop. Kanske äter något gott, sätter på en bra film eller bara tar ett skönt bad. Och det är inte bara en dag för alla turtorduvor i par. Klart att singlar också ska få njuta av kärlekens dag. Jag tänker visa min familj vad de betyder för mig. Ge dem en stor kram och säga att jag älskar dem. Sedan tänker jag laga en god middag, öppna en flaska rödtjut och krypa ner i badkaret. Det är mys för mig. Utan någon man.

I miss you.
Love M.

Kommentera här: