You make me dizzy running circles in my head..

"One of these days I'll chase you down"

Skulle ut på en löprunda. Blev en pw. Utvecklades till en dw. Dancewalk. En träningsform jag och min goda vän Amanda myntade för ett år sedan.. Blev bara att vi gav oss ut på en runda då. Fegade lite.

Men så idag. När jag är ute i spåret med min eminenta rocklista på spotify. Den jag haft sedan jag skaffade spottan från början. Och där dyker Foo Fighters - Breakout upp och jag börjar dansa som en tok. Bara sådär. Helt alena på löpspåret. Jag hade hittat mitt mod och hittat tillbaka till dwn!

Detta var ju för bra för att bara några förbipasserande skulle få sig ett skratt. Så upp med iPhonen och på med filmkameran. Nu jävlar ska jag sälja in dw till folket!

Titta, skratta och gå ut och kör själv!

Livet är för kort för att ha tråkigt.
Love M.

 



Kommentera här: