You can try but never stop me..

"This is what I'm made of"



Btw så är jag fortfarande igång med min hälsosamma livsstil. Det har gått över en månad sedan jag tog min sista godisbit. Detta trots att alla mina favoriter ligger på bästa plats i skafferiet. Dessutom äter jag frukost så gott som var dag. Därefter lunch och sedan mackor mot kvällningen. Eftersom jag varit sjuk och gått på penicillin i ett par veckor har det varit värre med träningen. Men nu är den på gång igen! PW, löpning, innefys och gympa står på schemat. Och idag blev jag så överraskad av min kondition. Den är långt ifrån målet, men jag höll hela sträckan ut! Sån fruktansvärt skön känsla och jag log nog sista 200 metrarna.

- Men nu ska jag ta och smaska i mig några av mina nybakta cookies. Det är jag fan värd!

Puss & kram.
Love M.

Kommentarer:

1 HELLE:

skriven

Amen grymme magen!! :D

Kommentera här: