I've got nothin'..

"Absolutely nothin'"



Dry your eyes mate. - Finns det något bättre sätt att vakna en tisdagsmorgon än några britters sköna stämma? Finns inget vackrare än deras klingande diealekt. Mums.

Jag tror verkligen på - ny vecka nya möjligheter. Det verkar iaf funka den här veckan. Förra veckan var tung, jobbig och kämpig att ta sig igenom. Allt kändes så stort och allt så svårt. Men starten på denna vecka har verkligen börjat enkelt. Mycket sömn, bra mat. Träningen går bättre än någonsin. En snygg killes leende och en härlig väns förslag. Så även den här natten lyckades jag sova många timmar, tio - elva tror jag. Jämför det med förra veckans i snitt tre - fyra timmar. Så idag ska jag ut och vandra i mitt underbara Skäralid. Dit jag alltid åker för att rensa tankarna och komma fram till stordåd. Vad som händer mer i veckan har jag ingen aning om - och jag gillar det! : )

Make me smile.
Love M.

Kommentera här: