Lose yourself to the scene..

"Am I only a dream?"





Förra omgångens beställning från cdon. Känner att det är dags för en ny runda nu. Har hittat ett, för mig, nytt band från UK. Kasabian. Sjukt bra. Lite galen rock när den är som bäst. Några få låtar kan jag känna igen, men skulle aldrig kunna nämna en låt med dem på rak arm. Blir en beställning innehållande deras album från 06/07 Empire samt en sjukt snygg läcker tischa. Mums. Britter. Rock.

Sedan lutar det åt 12 andra plattor.. Japp. 13 totalt blir nog beställningen på. Galet I know! Men när varje platta kostar mella 25-35kr så kan jag inte se någon anledning att vänta! Ska bli så sjukt nice att lyssna på favoriter med bla. Marit Bergman, Mando Diao och Weeping Willows. Just nu sitter jag och filar på om jag ska ta med Timbuktus senaste platta med, har ju hand tidigare plattor, men hur ofta sätter jag på dem egentligen? Hrm, tåls att tänkas på!

Update följer.
Love M.

Kommentera här: