I'm learning to walk again.

"I believe I've waited long enough"

 Foto: Isabell N Wedin

En fantastisk helg har passerat och efter 12 timmars sömn så är jag full av energi! I helgen har jag hängt med bästa Helle, sett HIF och släckt törsten på Dockens bartömmning. Dessutom varit med på ett fantastiskt bröllop på Kronovall slott, själv ställt mig framför kameran, haft en blöt utgång i Hlm och tagit mig igenom en skön bakissöndag.

Det var i fredags som min tripp till Göteborg inte blev av och jag kom till förståndet att jag skulle få se matchen på tv. Helle var snabbt på att ta ett par öl till matchen. Så tåget in till stan och ta bästa bord på Olearys uteservering, in med ett par öl och så var fotbollsfesten igång. Riktigt så häftig match blev det inte, men en poäng är bättre än noll. Efter matchen blev det flytt till Docken för att inta några goda drinkar och snacka skit som bara vi kan. Kvällen hade varit topnotch om det inte skulle varit för att sveriges sämsta dj var så självgod var där och spelade låtar i sin egen smak..

Lördagen gick i kärlekens tecken. Skulle följa med fotografen Isabell N Wedin till ett bröllop på Kronovall slott. Så himla vacker plats, så himla fint par och ack så snygga gäster. Blev bjudna på en läcker slottslunch innan det började på allvar. Isabell är så himla duktig! Hittar bilderna som ingen annan skulle komma sig för att tänka på. Efter vi var klara på bröllopet så var det helt galet snyggt ljus ute så vi stannade till på vägn hem och jag fick ställa mig framför kameran. Jäklar vad ovant det kändes. Tog ett tag innan jag kunde slappna av, men slutligen fick vi ihop några riktigt fina bilder! All cred till Isa för det! Väl hemma hann jag bara kasta i mig lite mat innan det fick bli en spontantur till Hlm. Mötte en lagom berusad Mandy som lockade fram många skratt. På diverse sätt.. Well Björket tog frammånga tonårsminnen, haha. Verkligen inget som hade förändrats. Fortfarande ingen fatöl och killar raggade fortfarande genom att gå fram och "känna" på vad de ville. Intressant minst sagt.

Igår mådde man lite kymigt men att få tolv timmars sömn innan en ny vecka var guld.

Well, den lilla rapporten. Men nu är det ny vecka. Får se vad man kan göra med den..

I never wanna die.
Love M.

Kommentarer:

1 HELLE:

skriven

woop woop! puss på dig!

Kommentera här: