I need some sleep..

"It can't go on like this"

Jag var visst för snabb med att ropa ut att mina sömnvanor äntligen hade blivit bra. Här ligger jag nu, klarvaken och trött på samma gång. Bara helt omöjligt att sova. Grubbel, grubbel. Varför ska man alltid ha som mest att tänka på under natten? Hade jag inte kunnat filosofera över allt detta under dagens alla långa timmar? Man kommer ju aldrig fram till några klokheter ändå. Men åh. Minuterna går så snabbt när jag inte kan somna. Klockan går liksom lite snabbare för att jag inte ska hinna med någon sömn alls till sist. Typiskt.

Men för att göra det bästa av det hela kollar jag över vilka nya jobb som lagts ut. Försöker göra upp en plan över hur jag ska kunna fixa mina kurser. Planerar morgondagens måltider. Och inte minst framtidens dejter. Japp, stort som smått. Allt för att locka fram de där små flimren av trötthet som brukar dyka upp på kvällskvisten. Nu har jag dessutom testat att skriva av mig lite. Nu kanske jag kan släppa grubblet och börja räkna söta små får istället..

Bääääääää.
Love M.

Kommentarer:

1 HELLE:

skriven

+ 1 på den.. Kunde inte heller sova igår, somnade efter två någon gång.. Satte klockan på 9 idag, vaknade NUUU!! hela dagen förstörd :(

Kommentera här: