When you know..

"That you just don't know"









Dagen i-landsproblem: Jag kan inte bestämma mig om jag ska färga håret brunt eller ha det blont hela hösten.

Jag var sugen redan i augusti, bokade tid för färgning i september, men avbokade den i sista stund. Jag var inte helt klar med mitt blonda svall (eller min lejonman). För en vecka sedan satt jag och sorterade bilder på föräldrarnas dator och hittade då en massa spännande bilder visandes en hel hög olika sorters frisyrer och färger. Och jag kan inte hjälpa det. Men.. Fan vad snygg jag var som brunett! Iaf 05 & 08. De övriga tillfällena (två?) kan jag inte säga att det var lika passande, men det berodde nog mest på att frisyren i sig var lite tokig. Och nu har jag haft mitt blonda sedan våren 10. Och visst är det också snyggt, men det är något speciellt med det bruna. Moget och stiligt. Det blonda är mer busigt och galet. Kruxet är att det tar ungefär ett halvår för mitt blonda att komma tillbaka sedan jag färgat det brunt. Men även denna tid bjuder på spännande (snygga) nyanser av brunt. Så, ska jag bli fejkbrunett i höst/vinter? Eller ska jag behålla det naturligt blonda? Only time will tell.









Help please.
Love M.

Kommentarer:

1 Sofia ljungberg:

skriven

Helt klart brunett! :)

Kommentera här: