It's friday..

"I'm in love"

 
Foto Isabell N Wedin

Jag satt på tåget påväg ner mot malmö igår då det slog mig. Leendet spred sig. Jag kunde inte sluta le. Det bara kändes så himla bra där och då. Dagen innan hade jag fått spontanbesök av snygghelle. Som dessutom kom med en stor påse med fantastiska bullar. Jag kokade ihop en lunch som vi frossade i som sen följdes av massa snicksnack. När Helle lämnat för Helsingborg så cyklade jag ner till badet för att simma och mysa med Amanda och Krille. På det en stund i bastun och man mådde alldeles prima. För att göra dagen ytterligare lite bättre så blev det färd in till Hlm för varma mackor och massa mys. På det hela var det en av de härligaste dagarna på lääänge : )

Så när jag igår satt på tåget som tar typ två timmar på väg ner till Madde och malmö så fick jag bara ett sånt glädjerus. Tänk att jag har så fina vänner. Väl i malmö slogs jag av storm och ösregn. Men vad gör det. Jag älskar regn. Och jag skulle ju faktiskt till Madde. Så dyngsur dyker jag upp hos Madde och får hoppa i de mest bekväma byxor jag någonsin provat. När jag var torr, varm och regnet lättat gick vi ner till et supemysigt fik, drack varm choklad, käkade mumsiga mackor och kakor. En tur ner på stan och jag hittade (otippat - not) två koftor som jag förälskade mig i. En billig prislapp och det fick bli båda.. Kvällen avslutades också på bästa vis med att Isabell dök upp hos Madde och lagade mat till oss hungriga hjältar. Så gott och mysigt. Dessutom hade hon fixat till bilderna hon tog på mig efter bröllopet för några veckor sedan. Så jäkla duktig : ) Kolla in hennes blogg vettja! http://isabellnwedin.blogspot.com/

Så nu sitter jag här och det är fredag. Jag vaknade från en natt utan hosta! Fantastiskt. Ska snart iväg på äventyr med mamma. Ikväll blir det sport och öl för hela slanten. Resten av helgen ser också ut att bli riktigt skön!

Med det största leendet.
Love M.

Kommentarer:

1 HELLE:

skriven

Fina du :)

Kommentera här: