Fy fan vad bra jag måååååår..






Jag varit med om den bästa festen i mitt liv x två..

Jag trodde aldrig jag skulle få vara med om något bättre än söndagen då HIF säkrade guldet. Så jäkla sjuk känsla. Vi var på tåget på väg hem från götet när vi fick beskedet att vi säkrat guldet. UNDERBART. Vi är överlägsna. Vi är bäst. VI ÄR MÄSTARE. Så guldfest på Olympia först och sedan vidare till Grand för att snurra till det med grabbarna. Åh, vilken glädje.





Men guldfesten som Helsingborg bjöd upp till i söndags slår allt. ALLT. Sjukaste, bästa mest underbara dygnet i mitt liv. Jag kan tänka tillbaka till vilken sekund av festen som helst och bara börja le. Festen var så pass bra att vi höll igång lagom till första morgontåget till Perra avgick.. Halv sju. Men så värt varje trött sekund och hes hals. Att vara omringad av folk som känner lika starkt som du för något. Kärlek flödade. Ölen flödade. Och en och annan tår trillade. Det var dans, sång och glädjerus. Gå bara in på youtube och sök efter filmklipp från natten och ni förstår vad jag menar. ÄNTLIGEN GULD TILL HIF.

Skånes Stolthet.
Love M.

Kommentera här: