Fly along with me, I can't quite make it alone..

"Try to make this life my own"



Jag är nervös. Ska börja nytt jobb imorn. Och ja, jag vet att det borde gå gallant. Men det är ändå några fjärillar som flyger runt och stökar i magen. Det är svårt att förklara vilken lättande känsla som infinner sig när man får höra att man ska få några timmar. Komma ut från lägenheten och rör sig i den riktiga världen lite. Ska bli superkul att träffa de nya kollegorna och se vilka typer de är. Nytt, nytt, nytt.

Men för att lugna nerverna lite så gör jag som jag så ofta gör. Jag slår på Foo Fighters. För det finns inget som gör mig så lugn som Foo. Och nu menar jag inte någon specifik låt eller album. Det går bra med precis vilken som. Jag kan dem utan och innan. Vet vad som händer med dem. Hur de utvecklas - Det är skönt.

Men nu ska jag gå och nanna kudden.

Sleep tight.
Love M.

Kommentarer:

1 Helle:

skriven

Wihooo :D

Kommentera här: