Will you learn to leave me..

"Or give me one more try again"





Blogg.se fuckar något fruktansvärt. Först funkade inte inlägget jag skrev i morse, nu funkade inte det jag nyss la upp.. Well, det gick något i stil med detta.

Iaf så hade jag skrivit om min fantastiska dag på mitt "secret hideout". Solen gassade och det var helt vindstilla. Helt tyst förutom lite porlande från en bäck i närheten. Den här platsen åker jag alltid till när jag behöver plats att tänka, filosofera och fundera. Världens utsikt och långt ifrån alla andra. Det är här mina stordåd skapas. Här satt jag iaf idag och sträckläste min bok som jag började på inatt och är helt fast i. Två helt underbara timmar. Helt ensam. Kärlek.

Nu blir de Hbg, öl och Lorkan!
Love M.

Kommentarer:

1 HELLE:

skriven

Jäklar vad du spottar ut inlägg! I LOVE IT :) Du borde jobba med nåt som har med text att göra, du skriver jättebra!

Kommentera här: