So many things that we left unsaid..

"Remember your naked back on my bed"



Har ni också fått känslan av att aldrig vilja sluta gå när ni är ute? Man har musiken på högsta. Sköna skor. Pulsen är hög och svetten lackar. Du är anfådd och skoskaven börjar göra sig påminnda. Och ändå kan du inte sluta gå. Du förlänger och förlänger rundan och går så många omvägar du kan. Du vill liksom inte att det ska ta slut. Du vill bara vara där och då. Själv med dina tankar och musik. Idag gick jag en sådan runda. Jag ville att den aldrig skulle ta slut. Det kändes så himla skönt. Vädret precis sådär dimmigt, kallt och trist som det ska vara under en tankerunda. Under en sådan runda får jag ofta mina tankar svart på vitt. Det som tidigare varit så svårt blir plötsligt lite enklare och klarare. Allt i takt till min favoritmusik. - En ren njutning.

I wish you were here.
Love M.

Kommentera här: