Got me in the mood again..

"At the party, partying"

Amanda "lillasyster" Svensson har fyllt tjugo och detta skulle vi fira av med en fest i självaste Perra. Jonny, Anton och jag fick det stora uppdraget att axla rollen som lekledare och toastmasters. - Ljusen var tända och nu började väntan och längtan efter gästerna..



Lugnet före stormen.



Folket började anlända. Alla prydda med sina snygga muschar.





Sedan följde paketuppslitningen..





Snyggaste checken ever! Och ännu ett steg närmare sheiken David? ; )



Och vad är egentligen en storasyrras uppgift? Lära dem om de viktiga valen i livet. Som vilken spritsort som är godast/kr, hur man dansar barnförbjudet OCH vilket fotbollslag man ska följa! Är det någon som minns min sköna stämma till gator röda och blå? Jag lovar att det bara var Amanda som uppskattade denna ; )



Jonny kämpar på att försöka få folket att följa hans instruktioner!



Manda gillade sina tequillashots!





Pris för coolaste muschen!



Antons egenodlade!















Förlängningen på den barnförbjudna dansen! LOOVE!



Amandas läckra tal på rim! Lägg märke till den enormt starka "fläkten"



Här har vi hela gänget! Laddar inför lek nummer tre!



Snyggaste jävla tjejen som..

 

..vet hur man sprutar!





Snyggt uppträde! Så snyggt att..



..Mandy gav skön natura som tack!



Syskonkärlek!







Guess who's back to party? ; ) Stolt att vara den enda som tog sitt sunda förnuft till fånga och gå tillbaka till festen efter att ha varit halvvägs hemma och vänt!





Ssssch. Väck inte den som sover..





Partycrasher!!





Tack för en sjukt bra fest Amanda! Den var till och med så bra att jag vände och gick tillbaka när jag fattade vad jag missade! Jag tror alla kan instämma i att du är en fantastisk pingla och att vi alla är så sjukt glada att få ha dig som vän! Trots att man hamnade i säng klockan sex på morgonen, gick upp nio för en pw, städade klubben och sedan drog in till Hbg och jobbade 15-22, så var det sååå värt det bara för att få dansa och skratta med dig! Du är fantastisk Amanda! Och ni andra, ni vet vilka ni är. Fan vilka klippor ni var där framåt småtimmarna. Tack för alla skratt och all dans! Ni är underbara!

(De bilderna där vi ser vem som skiner upp för att denne ska få ligga, vem som surar över att inte få ligga, vem som däckar först och vem som är fullast - de sparar jag ett tag. Vem vet när jag behöver lite utpressningsmaterial härnäst?)

Puss på er dansanta männiksor!
Love M.

Kommentera här: