Mrs. Grinch.

Så var den stora julstökdagen här. Dagen jag längtat efter halva året. För ja. Jag är en sucker av julen. Men jag vill hålla den inom adventens ramar. Men eftersom det blir jobb och lite annat i helgen så börjar jag fixa redan idag.

Så jag slår på julskivan. Börjar plocka. Och så hänger den sig. Skivan. Hackar fram och tillbaka. På varje spår. ÅH. The fucking story of my life. Så istället för att vara på årets bästa humör och pyssla som bara den. Så är jag på grymt dåligt humör och vill bara skita i hela jävla grejen. Åh.

Första äckliga ensamma singeljulen sen jag var fjorton. I en tom jävla lägenhet. - Äh fuck it. Jag tänket bli årets Grinch iår.

Fuck off.
Love M.

Kommentarer:

1 Mändi:

skriven

HAHAHA älskvärt inlägg xD "the fucking story of my life". och NEJ! du får inte bli grinchen för VI ska fira jul tillsammans :O så om du ska bli grinchen! då är jag hon lilla söta who:n med stora tänder som får dig att känna kärlek. fuck off!

Kommentera här: