Happy birthday..

"To me"



Upptäckte just efter att ha gått igenom lite gamla inlägg att det är exakt ett år sedan jag startade den här bloggen : ) Innan jag startade denna hade jag redan avverkat en egoblogg och en musikblogg. Jag tappade alltid intresset att skriva efter ett par månader och kände att det kanske inte var min grej att skriva om mitt liv på nätet..

Men något fick mig att göra ett sista försök. En sista början. Och så glad jag är för att jag gjorde det. För jag tycker verkligen det är kul att skriva. Det är ett sätt för mig att skriva av mig. Att ventilera mina tankar som rusat igenom mig den senaste tiden. Och visst har jag blivit bättre? Jag tycker att jag hittat mitt eget sätt att skriva på. En egen ton. Att jag nu på sistonne dessutom börjat uppdatera allt oftare tycker jag bara är ett bevis på att jag verkligen gillar det.

Och det kan inte nämnas för ofta. Fast att jag bloggar öppet på nätet skriver jag inte för att underhålla. Jag skriver först och främst för min egen skull, för att jag mår bra av det. Sedan är det också kul att ha något att gå tillbaka till en gråtrist dag och se vad för något hyss jag hittat på för någon månad sedan. Jag skriver en blogg som jag själv vill läsa. Men självklart vill jag att den som läser min blogg ska se den som intressant och bra. Och det tror jag att jag lyckas med i de flesta inläggen iaf.. 

Så grattis på årsdagen till mig och bloggen!

Hipp hipp!
Love M.

Kommentarer:

1 Helle:

skriven

HURRA!

Kommentera här: