Welcome to my silly life.

Haha, det är sjukt hur schizofren jag är i min personliga stil. Tror det är svaret till min enorma garderob.. Att jag måste ha grejer hemma till vilken stil jag än skulle inta under just den dagen. Det började någon gång på gymnasiet när jag slets mellan att vara rockig estet på mina extrakurser och den mer avskalade stilen som jag behövde ha för att visa att jag gick på samhällsprogramet. När jag sen dessutom fick in dansen i mitt liv började jag klä mig som en mindre gangsta. Det är anledningen att jag fortfarande älskar att ha ett par snygga baggybrallor när som helst. Och  stilarna har inte blivit färre. Sedan har vi haft en hippieperiod. En bohem. En konservativ. Jääh Jag har gått över det mesta.

Mitt i-landsproblem har tack vare detta ofta varit att bestämma vilken stil jag ska använda till olika tillfällen.. Det styrs av vem jag ska hänga med. Vart jag ska vara. Vad vi ska göra. Men här har jag ytterligare ett val. Vill jag följa med det som förväntas av situationen eller vi jag bryta av helt? Dessutom är många av mina stiler så långt ifrån varandra att de inte går att kombinera. - Det ska dock tilläggas att jag  alltid strävar lite efter balansen mellan det söta och salta. Jag älskar att leka med kontraster som folk inte förväntar sig.. Accesoarer och smink har hjälpt mig mycket med denna balans. Det går att förändra intrycket så himla enkelt med det.

                                              

Så idag när jag då ska ut och lämna ut spontanansökningar till olika företag har jag grubblat ett tag innan jag bestämde vad jag skulle ha på mig.. Dessutom bunta ihop liknande företag till idag och inte ta alla på samma dag. Så idag kör jag en polerad Madde. Bortstar till och med håret!! Haha. Har en känsla att de vill ha lite mer profisionellt intryck på dessa företag..

VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG OM EGENTLIGEN INGENTING. OCH NU HITTAR JAG INTE ENS NÅGRA BILDER FÖR ATT VISA VAD JAG SVAMMLAT OM. HAHA. GRATTIS!

Love M.

Kommentera här: