Men det var också helt fantastiskt.

Det tog mer än halva tiden, men när jag väl lyckades slappna av och sluta spänna mig. Bara fokusera på andningen och hur det kändes blev jag helt tagen. Helt fantastiskt. Det var inte alls som en vanlig massage som jag ibland kan vara lite kritisk mot. Jag vill antingen att en kiropraktor knäcker rätt, eller isf detta. Kändes så sjukt energiladdat mellan stenarna. Värmen bara gick emellan, som ett energifält. Flummigt jag vet, men så kändes det. Till och med i ansiktet var det otroligt skönt. Då med kalla små stenar i lugna rörelser. Sedan ett litet snack efter om hur allt är i livet. Josåatt.



Nu ska jag försöka fortsätta slappna av och bara vila. Hoppas på att få lite sömn. För att sedan vara redo att ta tag i mitt liv. Göra några stora val. Stora planer. Och kanske. Kanske börja leva på riktigt igen..

Tack Sara, Peter & Soffan för presentkortet.. Det var verkligen bra till "en fattig student".

Take care.
Love M.

Kommentera här: