Händig.com

Undrar om det finns en sådan hemsida? Isf får den väldigt mycket reklam av mig.. Hrm..

Iaf så har jag upptäckt hur händig jag är! Börjat på förändringen i köket och tänka sig att jag kan både skruva, borra och slipa? Haha. Känns helt fantastiskt att göra det helt på egen hand, utan att någon är med och bestämer - och tar över. Jääh. Nu är det jag som är byggledare. Till världens minsta projekt iofs. Men vem bryr sig..

 
Detta är vad jag arbetar med. Den "hemska" tapeten som jag avskytt sedan jag flyttade in ska nu bort. Och upp ska jag ha en hel vägg med griffelfärg. Många varnar för att göra en så stor yta svart, men jag är helt säker på att det komer bli helt awesome.. Ett stort fönster precis intill och en massa snygg belysning ska nog göra susen. Dessutom ska jag jobba med olika hyllor och en fet klocka för att lätta upp det svarta intrycket..

   

Jääh, nu har jag tatt en snabb kaffepaus, dags att återgå till arbetet : ) Haha.

Love M.

Kommentarer:

1 HELLE:

skriven

I'm impressed :)



LOVE att du har börjat blogga igen.. sluta nu inte ;)

Kommentera här: