Don't stop push it now.

I'm back. Back on track så att säga. Tillbaka på bloggen. Tillbaka i verkligheten. Hänt både mycket och litet. Bra va? Haha. Nä men har länge funderat på att ta bort min facebook och blogg, så fruktansvärt mycket onödig tid man lägger där. Och ja, jag väljer själv. Men det är så jävla enkelt att bara logga in och spendera ett gäng timmar när man annars bara skulle suttit själv framför tvn.. Men känns så himla dumt att ta bort den helt - socialt självmord som det så fint kallas. Jag vill ju fortfarande ha den för att dela bilder och hålla kontakten med alla snygga människor man träffat på alla sidor om jorden. Hrm. Så nu är det helt enkelt dags att ta tag i det där äventyret jag tjatat om så länge. Dags att rycka upp mig och göra de förändringar jag vill. Har tagit små steg framåt en tid nu, men snart får jag lägga korten på borden och köra all in..

Jääh, roligare update comin' up!
Love M.

Kommentera här: