När du slår upp dina ögon, till ännu en dag av ingenting..

"Så tänk att värre har det varit och värre kommer det bli igen"

En effektiv dag.. Har hunnit med att göra en riktig storstädning, tränat och handlat hem lite gott! Ska ju försöka lära mig äta frukost nu samtidigt som jag ska förbättra hela min kostcirkel. För tidigare har det varit helt omöjligt att få ner något innan jag varit vaken i tre-fyra timmar och ofta ännu längre.. Men med lite gott bröd, mycket grönsaker & smoothies så ska det nog funka hoppas jag : )

Ikväll tänder jag ljusen, slår på en livedvd med Nirvana och käkar goda mackor, sväljer en mumsig smoothie (banan, blåbär, björnbär, hallon & youghurt) och ett par koppar the. Så mysigt och bra så! Och det bästa är ändå att sängen är renbäddad vilket garanterar underbar sömn och mysiga drömmar!

Tyvärr funkar inte min kamera idag, men det ser vackert ut kan jag lova!

Lev nu.
Love M.

Kommentera här: