Jag är nog inte det du drömmer om..

"Men jag är det du ser"

All denna energi. Var kommer den ifrån? Misstolka mig inte. Jag är tacksam. Men lite överraskad. Haft en helg av ryggont, feber och kräk. Blä. Trodde då att veckan skulle gå i samma visa. Minus kräk. Men det verkar som jag får en kick av att bli frisk! Igår kämpade jag med att tömma min gamla hårddisk. Tog ex antal timmar. Idag vaknade jag sju (sådär kul..) och började rensa och städa i lägenheten. Gick igenom överfyllda lådor och mappar som behövde sorteras. Och än är inte energin slut. Precis fyllt på med en god frukost på knäckemackor med creamcheese & sallad och en kopp blåbärssoppa till det. Mums. Så nu blir det till att dammsuga över och torka golven i lägenheten. Och sen får vi se vad jag mer kan ställa till med : ) Ska iaf bjuda på bullfika och frisyrtips.

Keep up the good work!
Love M.

Kommentera här: