This is good stuff!

Idag har jag haft tvättid, alltid lika kul. Typ. Men gick hyffsat snabbt. Hade tvn igång och kikade på det engelska bröllopet. (Kan tilläggas att jag var bombsäker på att jag var född prinsessa i England, men skickad till Sverige tills min 17års dag kom och de hämtade tillbaka mig.. Knappt besviken jag blev efter min 17års dag..). Men det som gjorde min dag var ändå min gamla crush Becks. David Beckham. Mannen jag hade allt med. Följde varje fotbollsteg och varje frisyr. Använde mig av nummer 7 i fotbollslaget och spelade höger ytter. Till och med frisyren hade jag som Becks i hans real tider om jag inte minns fel. Och nu blixtrade det till igen. Fan vad läcker han var. Efter alla mina crusher på slitna rockdudes så kändes han så jäkla fräsch. ÅH. Och Victorias skor var ju inte att leka med heller. Hett, hett, hett.

 MUMS.

Och dagen fortsätter med en snabbistripp till Hässleholm och för vidare fortsättning i Ängelholm. Sara och jag ska ut och göra byn osäker.. Vi vet ju alla hur det slutade sist. Lite mer stil på det hela ikväll! : )

Mys på!
Love M.

Kommentera här: