Slut på depp bara pepp.



Ja, efter att ha haft ett uppehåll på bloggen då jag bara inte fann något intressant att skriva om har jag nu kommit fram till att göra om den på nytt. Suck. Men jag gillar att skriva och jag tror det finns dem som gillar att läsa. Så varför inte ändra om så den kan bli så bra som det går? Bloggen jag nu vill arbeta med kommer handla om mig! Otippat ellehur! Om mig och vad som får mig att må bra. Det kommer handla om allt från musik, konst och film till funderingar, drömmar och visioner till män, träning och sex. Ja, vad som än kommer upp så att säga.



De senaste åren har jag fått vara med om de mest fantastiska sakerna så som härliga vänner, tågluff, formel 1 och ljuvliga konserter. Men åren har också tagit ner mig på marken. Jag har varit med om en taskig avslutning på jobb, en skola som totalt kraschat, vänner som försvunnit, äckelgubbar som varit svin, ett slut på ett 5,5 år långt förhållande och en ständig identitetskris. Låter så litet på papper. Men så stort för mig. Och efter ett par bakisuppvaknanden så känner jag bara att jag måste ta tag i allt. Jag måste börja må bra och fundera ut vad jag vill i framtiden.



Jag känner mig redo och taggad för en stor förändring. En stor förbättring och mina första steg är redan tagna.

Baby, I was born this way..
Love M.

Kommentarer:

1 HELLE:

skriven

låter bra määd :) <3

Kommentera här: