Run run run.

Jeeah. Så startade man dagen med en skön löptur. Började riktigt bra, kände att grundkondisen satt i. Musiken dunkade fint. Skorna studsade mig fram och solen stekte på. - Summan var att det var helt perfekt. Tills jag efter halva biten, ca 3-4 km in och kvar, känner en viss smärta i fötterna. FAN. Blåsor på väg. Försökte springa på så gott det gick hem, blev dock mest haltande till slut. Och visst. Hemma upptäcker jag 6 blåsor som växer till sig till äckligt sprängfyllda variga saker. SMÄRTA. Så då är det tydligen bevisat att mina fötter är cp. Helt galet. Provat med för stora skor. Och nu senast dessa som de lovade var helt perfekt storlek. JAG BLIR KNÄPP.

Sedan blev det en tur till Hbg för lite häng hos bror min. Nice vare. Och sedan en rolig tur med bilen hem i mörkret : ) Älska de stunderna, jag, vägen, bilen och Foo på lite för hög volym. MUMS. - Och nu blir det sängen för att vakna utvilad för en härlig tvättdag imorn : P

 AJAJAJ!

Stay hard!
Love M.

Kommentera här: