Don't shoot the player.

ÅH. Jag dör så länge sedan det var jag var och hoppade som helt galen på någon skön konsert. Men ekonomin har fått säga sitt nu ett tag. Dessutom har det faktiskt varit lite ont om sköna lirare i södra svealand. Hrm. Men ser inte ut som KB, Mejeriet eller Tivoli har så mycket att erbjuda nu.. Typiskt. Grrao. DET ÄR JU HUR LÅNG TID KVAR SOM HELST TILL FOO I SOMMAR OCKSÅ. Men får väl snurra på några live skivor och livedvder hemma så får man kanske någon liten rysning med lite tur.. : )

Slänger upp några bilder från en spelning med Deportees i fjol sålänge. En konsert som överraskade mig riktigt positivt. Trots ösregn och dimma så lyckades grabbarna leverera riktigt bra tryck som bjöd upp till dans flera gånger om..



       



Dessutom så ska ju jag och Helle till Tivoli i nästa vecka och dansa oss svettiga till Rebecca & Fiona. Så där är det bara till att joina gott folk! Jag kan inte säga att jag har så mycket kunskap om vad de skapar, men ryktet säger att de är jävligt bra. 100 pix och du får hänga med de coola katterna i stan!

Well, keep on rolling baby.
Love M.

Kommentarer:

1 Mandiii:

skriven

SJUKT grymma bilder från gigget! Snyggt med skiftnde färger. När blire skäralid igen!?

2 Ida:

skriven

Ja det var en mysig kväll och en bra spelning! Fina bilder du fick, mina ligger fortfarande opublicerade på hårddisken... Ha det najs! //IK

Kommentera här: