New new new.

Då testar jag på nytt..

Egoblogg gick inte. Musikblogg gick inte.
Nä nu dumpar jag temabloggarna och kör bara på känsla.

Den mesta energin går åt till att kolla inredning, leta och lyssna på härlig musik samt drömma om långväga resor.. Detta kommer nog färga bloggen en hel del, men som sagt, jag låser mig inte med något tema..

En målsättning med bloggen är att jobba med designen och på så vis använda mig av kunskaperna som utbildningen ger men också att hitta tillbaka till mitt forna fotografiska jag. Att få in vanan att ha med mig kameran vart jag än går.. Detta ska jag försöka leva upp till på sikt. Mitt mål är att jag ska klara av ett par inlägg om dagen. Men tills jag är där får jag nog vara nöjd med ett par inlägg i veckan..

Well, vi får se..
Love M.

Kommentera här: