Svart eller vitt.

De som känner mig, det behöver inte vara speciellt väl, vet att jag är väldigt stark i mina utläggningar. Jag antingen hatar eller älskar något. Hatar jag något kan jag tjata om hur värdelöst det är hur länge som helst. Och älskar jag något kan jag inte få nog av att få dela med mig av det.

Jag tänkte att det kan vara temat för min blogg. Den hårda kontrasten mellan svart och vitt. Att hata eller älska. För starka åsikter har jag gott om. Och då borde ju aldrig inläggen och inspirationen ta slut. Right? Mest åsikter har jag nog om musik och sport. Men jag försöker lägga mig i så mycket som möjligt tyvärr tror jag. Men jag har svårt att inte ha en åsikt om något. Jag älskar att diskutera och debattera. Vilket min familj och mina vänner ofta fått utstå. Men jag tror vi alla har en liten debattör inom oss, bara det att många inte är vidare intresserade av att leka med just den personligheten.



Just idag är mitt största hatamoment att tentaplugga. Jag är totalt värdelös på det. Blir aldrig att jag börjar plugga i tid utan att jag hamnar med böckerna i näsan dagen innan eller samma dag (som idag) och till slut ger upp med det eftersom det inte käns som jag reder det med så kort pluggtid. Smart va?

Så nu tar jag ännu en älskad paus och kollar runt på nätet efter fina underkläder och nyårsklänningar inför Berlin..

Love M.

Kommentera här: