Madly. Det är väl jag eller?


Hur kan jag ha undgått detta är ett mysterium.. Madly by Truly Madly gör sjukt snygga smycken till det absolut bästa namnet. MADLY. Ni som känner mig vet att jag kallar mig madly allt som oftast. På mail, som smeknamn, tidigare bloggar och på en massa andra platser. G A L E T att jag missat att det lanserats ett svenskt smyckesmärke med det namnet.

Förutom att namnet är det samma som jag använt de senaste fem åren så är smyckena helt i min smak. Dessutom blev jag nästan mörkrädd när jag såg introt på deras hemsida http://www.trulymadly.se/M_intro.html då det dyker upp galgar där smyckena är "hängda" på.  EXAKT SÅ HAR JAG DET HEMMA HOS MIG! Och nej, jag är inte den enda som har det så, men galet att ett märke med samma namn som mig också gör på det viset.. Ellerhur? Haha. Knäppt.

Ett helt klart ÄLSKA tillfälle! (Om än lite ledsamt då jag inte kan använda "madly" till det jag vill senare)



Kolla in och njut. Blir några klick hem till mig kan jag säga.. Priserna ligger väl runt 300 - 700kr.


                   

Smyckena säljs lite varstans, Nelly.com & Stayhard.se tex.

Åh, knappt udda.. Men nu ska jag försöka plugga lite igen..

Love M.

Kommentera här: