Guten Rutsch!


Ja, jag övar redan.. Jag och de två snyggaste kvinnorna i mitt liv ska fira nyår i B E R L I N ! Det komer vara så sjukt underbart och bra på alla sätt.. Jag är ju förälskad i staden redan. Detta blir mitt tredje besök på 1,5 år och jag kan inte sluta tänka på att vi snart är där! ÅH! Vi kommer hänga i staden i fem dagar och hinna med mycket party, shopping och galna upptåg. Det mesta kommer nog restera i skratt..

http://gogermany.about.com/od/eventsandfestivals/p/newyear_Berlin.htm

Vad sägs som detta; 

On New Year's Eve, Berlin throws the biggest open-air party in the world. With more than a million people welcoming the New Year at the Brandenburg Gate, Germany's signature landmark, the Berlin party even tops the New Year festivities of New York and London.

ÅH! Ge mig Berlin och nyår NU!

Love M.

Kommentera här: